Welkom bij Automutilatie of Zelfbeschadiging
Een forum voor lotgenoten, om elkaar te helpen en te steunen in de strijd tegen zelfbeschadiging.

Om deel uit te maken van dit forum moet u een GEREGISTREERD lid of AANGEMELD zijn.

voorstellen

Stel jezelf voor aan de hand van de vooropgestelde vragen. Wanneer je jezelf hebt voorgesteld wordt je automatisch verplaatst naar de groep "Leden" en heb je toegang tot het gehele forum.
Forumregels
Probeer onderstaande vragen zo duidelijk mogelijk te formuleren. Dit om de veiligheid van het forum en de leden te garanderen.

Lotgenoten: (indien je jezelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat is je relatie met zelfbeschadiging of automutilatie:
Wat verwacht je van dit forum:
Ben je op dit moment in behandeling of heb je professionele hulp:
Vertel nog wat meer over jezelf: (Bijvoorbeeld je leeftijd en hobby's)

Familie en omstaanders: (indien iemand in je nabije omgeving zich zelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat verwacht je van dit forum:
Hoe kunnen we jou helpen of naar wat ben je op zoek:

Auteur
luca292
Newbie
Geslacht:

#1 voorstellen

Bericht door luca292 » 10 okt 2018, 19:26

ik ben een lotgenoot.
de eerste keer dat ik aan zelfbeschadiging gedaan heb, was ik 14 jaar. ik ben reeds een paar keer hervallen en komt tot uiting via krassen, slaan op muren en vloeren, brandwonden tot zelf vel van knokkels bijten.
ik zoek medegenoten die me begrijpen in de strijd tegen mezelf, en steun vinden bij hun.
Ik heb reeds ondervonden dat ik dit niet langer zelf meer de baas kan door een reeds gebeurde ervaring en heb een afspraak gemaakt bij eerste lijn pshygoloog. maar zoals ik al meerdere keren gehoord heb zijn de wachtrijen heel lang .

Ik ben 26jaar momenteel en ben een grote dierenvriend ik hou me sterk momenteel door men 4 honden maar dei kunnen ook soms stress bezorgen.
bedankt voor het lezen van mijn bericht.

Dit onderwerp heeft 5 antwoorden

U moet een geregistreerd lid en aangemeld zijn om de antwoorden in dit onderwerp te bekijken.

Registreer Aanmelden