even opnieuw voorstellen

Stel jezelf voor aan de hand van de vooropgestelde vragen. Wanneer je jezelf hebt voorgesteld wordt je automatisch verplaatst naar de groep "Leden" en heb je toegang tot het gehele forum.
Forumregels
Probeer onderstaande vragen zo duidelijk mogelijk te formuleren. Dit om de veiligheid van het forum en de leden te garanderen.

Lotgenoten: (indien je jezelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat is je relatie met zelfbeschadiging of automutilatie:
Wat verwacht je van dit forum:
Ben je op dit moment in behandeling of heb je professionele hulp:
Vertel nog wat meer over jezelf: (Bijvoorbeeld je leeftijd en hobby's)[/color]

Familie en omstaanders: (indien iemand in je nabije omgeving zich zelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat verwacht je van dit forum:
Hoe kunnen we jou helpen of naar wat ben je op zoek:
Gesloten
Merci
Senior Member
Senior Member

Bericht door Merci »

Hej allemaal,
ik ben niet helemaal nieuw hier, ik ben hier een tijd geweest en er op de een of andere manier uitgeraakt,
het lukte niet goed om weer terug te komen maar ik ben er nu weer ;-)
daarom zal ik mij even opnieuw voorstellen voor degenen die in die tijd nieuw erbij gekomen zijn.

ik noem mijzelf hier Merci, simpelweg omdat ik niet zo goed wat bedenken kon dan dat ik blij was dat ik lotgenoten gevonden had op een plek
waar je niet echt een nummertje bent. :-)
mijn relatie met zelfbeschadiging: ik ben nu 29 jaar oud, ik beschadig mijzelf vanaf mijn 13/14e levensjaar. vanaf die tijd is ook de hulp begonnen van het GGZ. in alle jaren van behandeling, opnames en therapie is gewerkt naar een manier of oplossing voor de zelfbeschadiging, dat het niet meer nodig zou zijn maar inmiddels is die hoop opgegeven en werken we naar iets anders toe. namelijk naar "iets" om de schade te beperken.
momenteel ben ik in traumatherapie voor DIS.
Wat ik verwacht van dit forum: eigenlijk wat ik al zei: lotgenoten ontmoeten. misschien kan ik iemand bemoedigen, iets voor iemand betekenen of misschien iemand mij?
Mijn hobby's: ik heb een grote liefde, mijn honden! Ik heb 5 Japanse Spitsen waarvan er 1 hoogzwanger is. Volgende week is de uitgerekende datum al. Dus dat is spannend! Ook ben ik graag aan het handletteren maar gamen en schrijven vind ik ook leuk.

Groetjes van mij,

Dit onderwerp heeft 6 antwoorden

U moet een geregistreerd lid en aangemeld zijn om de antwoorden in dit onderwerp te bekijken.

Registreer Aanmelden

Gesloten