Even voorstellen

Stel jezelf voor aan de hand van de vooropgestelde vragen. Wanneer je jezelf hebt voorgesteld wordt je automatisch verplaatst naar de groep "Leden" en heb je toegang tot het gehele forum.
Forumregels
Probeer onderstaande vragen zo duidelijk mogelijk te formuleren. Dit om de veiligheid van het forum en de leden te garanderen.

Lotgenoten: (indien je jezelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat is je relatie met zelfbeschadiging of automutilatie:
Wat verwacht je van dit forum:
Ben je op dit moment in behandeling of heb je professionele hulp:
Vertel nog wat meer over jezelf: (Bijvoorbeeld je leeftijd en hobby's)[/color]

Familie en omstaanders: (indien iemand in je nabije omgeving zich zelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat verwacht je van dit forum:
Hoe kunnen we jou helpen of naar wat ben je op zoek:
Plaats reactie
Justsomeone
Newbie
Geslacht:

Bericht door Justsomeone »

Hoi allemaal!

Ik ben een meisje van 22 en ik ben op dit forum gekomen doordat ik zelf op google aan het zoeken was naar zoiets.

Ik heb namelijk regelmatig (gemiddeld 4x per maand) woedeaanvallen waarbij ik mijzelf het liefst helemaal kapot wil slaan. Ik heb geen idee waar de aanvallen vandaan komen en ze hebben vaak geen aanleiding.
Waar ik inmiddels wel al ben achtergekomen is dat ik vooral erg boos ben op mezelf en het ook als een soort verdiende straf zie als ik mezelf sla. Het lucht ook enorm op als ik een goeie klap geef.

Ik heb deze aanvallen nu ongeveer een jaar en ik heb ze alleen als mijn vriend er ook bij is. Ik praat er veel over met hem maar hij vindt het gelukkig geen probleem en is altijd extra lief voor mij die dag.

Klein achtergrond verhaal, van mijn 15e tot 18e heb ik een hele ongezonde relatie gehad (40 jaar leeftijdsverschil + manipulatie etc) hiervoor heb ik goede therapieën gehad en ook heb ik voor de scherpe randjes nog EMDR therapie gehad.

Ook blow ik regelmatig om het rustig in mijn hoofd en lijf te krijgen. Geen idee of dat misschien ook invloed kan hebben.

Ik ben opzoek naar goude tips en gesprekken die mij kunnen helpen.

Alvast bedankt iedereen :D

Dit onderwerp heeft 4 antwoorden

U moet een geregistreerd lid en aangemeld zijn om de antwoorden in dit onderwerp te bekijken.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie